"מכבי תוביל את שירותי הבריאות גם בצפון ב"ב"

עפר גדנקן No Comments on "מכבי תוביל את שירותי הבריאות גם בצפון ב"ב"

הדברים נאמרו במעמד הנחת אבן הפינה לתלמוד תורה המרכזי שע"י רשת החינוך 'בני יוסף' בשכונת 'איילת השחר' החדשה בצפון העיר בני ברק, בהשתתפות הרבנים הגאונים שליט"א חברי מועצת חכמי התורה: הגאון רבי משה מאיה שליט"א זקן מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שלמה בן שמעון שליט"א, הגאון רבי דוד יוסף שליט"א, הגאון רבי שלמה מחפוד שליט"א, הגאון רבי אברהם סלים שליט"א, המרא דאתרא הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, מרנן ורבנן שליט"א, יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי, שלוחי ציבור, ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, חברי מועצת העיר ובכירי מכבי שירותי בריאות. השכונה החדשה צפויה לאכלס עוד אלפי תושבים שיימנו על העיר בני ברק, בה כמחצית מהתושבים הינם חברי מכבי המקבלים מענה מיטבי בפריסה רחבה בכל רחבי העיר. ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן :"מכבי שותפה לצמיחה של העיר עם למעלה ממחצית מהתושבים הנמנים על חבריה, ופועלת על מנת לספק לתושביה את מיטב שירותי הבריאות המתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד מרנן ורבנן שליט"א ואישי ציבור הונחה אבן הפינה לתלמוד תורה המרכזי שע"י רשת החינוך 'בני יוסף', שיוקם בשכונת 'איילת השחר' החדשה בצפון העיר בני ברק. הנחת אבן הפינה מסמלת את ההתפתחות העתידית של המקום, המחייבת גם מענה לצרכים הבריאותיים של תושבי המקום. מכבי שירותי בריאות, כחלק מתפיסת השירות המתקדמת והצופה פני עתיד בכל רחבי הארץ, השתתפה במעמד הנחת הפינה וקידמה את פני הבאים מתוך מחויבות לבריאותם.

במעמד הגדול השתתפו בכירי מכבי במחוז המרכז, שהתרשמו מההתפתחות של השכונה שבקרוב תאכלס עוד אלפי תושבים, בנוסף על מאות אלפי התושבים של העיר בני ברק כיום. מכבי, כארגון בריאות מוביל, מחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירותי הבריאות בעיר לטובת התושבים. במסגרת השירות הניתן לתושבי העיר, מעניקה מכבי מענה מיטבי באמצעות פריסה רחבה של מרכזים רפואיים, רופאים מומחים ממגוון תחומים, יוזמות לקידום בריאות בקרב הקהילה ושירותים מותאמים לצרכי האוכלוסייה המקומית. כעיר שכמחצית מתושביה נמנים על חברי מכבי, גם תושבי השכונה החדשה, כמו כל חברי מכבי בכל הארץ, יוכלו לקבל את מלוא השירותים הכי קרוב לבית בזמינות, נגישות ומקצועיות חסרת פשרות.

במהלך האירוע שיבחו הנוכחים את מכבי שירותי בריאות על עשייתה החשובה ותרומתה הכבירה למען הקהילה. כמו כן, שיבחו את פעילותו הברוכה של הרב יעקב זכריהו במתן מענה מקצועי לחברים, תוך התאמה מלאה לצרכי הבריאות של כלל חברי מכבי.

שיתוף הפעולה עם מכבי מהווה עדות לאמון לו זוכה מכבי מהציבור ולקשר ההדוק שהיא מקיימת עם הקהילה החרדית.

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, מר דניאל ברמן: "האירוע המיוחד הזה מביא את בשורת ההתפתחות לשכונה החדשה. אנו במכבי שותפים לכל התרחבות ברוכה וקשובים לצרכי הקהילה בכל מקום. הצמיחה של העיר בני ברק אינה פוסחת על מכבי. עם הבנה שכל התרחבות דורשת מענה הולם של שירותי בריאות, מכבי מביאה תנופת פיתוח משמעותית לשכונות הנמצאות במגמת צמיחה. זו הסיבה שהסטנדרטים הגבוהים ביותר של מכבי נמצאים בכל רחבי העיר ב'מרחק עגלה', כולל בשכונות בעלות אופי צעיר כמו פרדס כץ וקריית הרצוג. אנו רואים בכך חשיבות רבה".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: מכבי שותפה לצמיחה של העיר ופועלת על מנת לספק לתושביה את מיטב שירותי הבריאות המתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. השותפות העמוקה הינה חלק בלתי נפרד מתפיסת השירות של מכבי הדוגלת במתן שירותי בריאות מותאמים, תוך היכרות מעמיקה עם הצרכים המקומיים".

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "כל מקום אליו מגיעה אוכלוסייה חדשה וצעירה, מכבי תדע לתת את המענה המיטבי בסטנדרטים גבוהים. גם בשכונה זו, העוברת תנופת פיתוח משמעותית עם אלפי תושבים חדשים, מכבי תוביל את שירותי הבריאות בהתאמה מרבית לצרכי האוכלוסייה".



0 תגובות